Bicicleta SPECIALIZED S-Works Tarmac SL8 - SRAM Red AXS - Gloss Solidity
Noul Specialized Tarmac SL8: Evolutie sau revolutie?
Nimic
nu este mai rapid decat Tarmac SL8 datorita unei combinatii de aerodinaamica, greutate redusa si calitate a condusului considerata anterior imposibila.
Dupa opt generatii si peste doua decenii de dezvoltare, este cel mai rapid Tarmac produs vreodata - este cea mai rapida bicicleta de curse din lume.Picioarele tale sunt pregatite pentru asta?
Doar aerodinamica sau greutatea redusa nu castiga curse - viteza este ceea ce conteaza.
Pentru a obtine acea viteza, este nevoie de o combinatie fara compromis intre aerodinaamica, greutate redusa, rigiditate si absorbtie.
Prin simulari de curse folosind date din lumea reala, echipa noastra Ride Science stie ca Tarmac SL8 este cea mai rapida bicicleta de curse construita vreodata pe rutele care conteaza - cu 16,6 secunde mai rapida pe 40 km, cu 128 de secunde mai rapida pe Milano San Remo, cu 20 de secunde mai rapida pe legendara ascensiune Tourmalet.
Acum, cea mai rapida bicicleta de curse din lume intalneste grupul SRAM RED AXS cu power meter - cel mai usor grup electronic de schimbator de viteze creat vreodata - si o pereche de roti tubeless-ready Roval Rapide CLX II.
Toate modelele S-Works Tarmac SL8 sunt livrate cu un cockpit Roval Rapide pentru a reduce greutatea si pentru a obtine cel mai rapid profil fronta
l posibil.AERODINAMICA IN TOTUL: Amplasam componentele aerodinamice acolo unde conteaza - in partea frontala - nu doar acolo unde arata bine.
In acest proces, am creat cea mai aerodinamica bicicleta de sosea pe care am produs-o vreodata. Da, este mai aerodinamica decat Venge.
Aerul curat este optimizat pentru un avantaj maxim cu noul con de nas al lui Tarmac - Speed Sniffer.
Prin mutarea tubului de directie in spate - tubul care determina latimea tubului superior - marginea frontala a tubului superior poate fi mult mai ascutita, oferind o forma cu rezistenta la aer mult mai mica.
Utilizand noile reglementari UCI, Tarmac SL8 are tija de sa cea mai ingusta si mai aerodinamica pe care am creat-o vreodata, asigurand curgerea mai curata a aerului in jurul picioarelor. Oare victoria nu are un gust dulce?
GREUTATE MINIMA, AERODINAMICA MAXIMA: Tarmac SL8 a invatat din Aethos pentru a fi construit cu usurinta la greutatea minima UCI cu o configuratie complet aerodinamica.
Echipa a livrat o rama de 685 de grame, care te va uimi - cu 15% mai usoara decat Tarmac SL7 si mai usoara decat orice altceva din World Tour.
Cu capacitatea de a face din greutatea redusa o prioritate in tubul inferior, tubul de sa si partea din spate a bicicletei, lectiile invatate din Aethos au fost aplicate.
Forma cadrului sustine greutatea atat de eficient incat straturile suplimentare de carbon pentru rigiditate devin redundante. *Doar daca nu cumva il pui la socoteala pe Kasper Asgreen care a concurat cu cadrul nostru Aethos de 585 de grame in timpul unei etape din Tur.
MERGE CA IN INFERN, SE SIMTE CA IN RAI: Cu castiguri masive in raportul rigiditate-greutate - o imbunatatire de 33% fata de SL7 - Tarmac SL8 duce manevrabilitatea legendara, reactia agresiva si geometria dovedita la Campionatele Mondiale la urmatorul nivel.
Bicicleta este mai rigida la pedale, mai precisa la ghidon si o combina cu o absorbtie a denivelarilor in sa care stabileste un nou standard pentru confortul bicicletelor de curse.
Datorita tehnologiei noastre Rider-First Engineering, fiecare ciclist, indiferent de dimensiune, obtine aceeasi calitate a rularii si manevrabilitate fara precedent.
Login and Registration Form