Transport si livrare

Modalitatea de livrare

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea comenzilor prin 2 companii de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre DPD COURIER sau FAN COURIER, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul coletului(lor) le puteti face in momentul livrarii, pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare si se refuza primirea/plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, nu sunt luate in considerare.

Bicicletele comandate pe crossbike.ro se livreaza montate si reglate 95%. Dupa primire va trebui doar sa montati roata de fata si pedala de pe partea dreapta. (Atentie ! Pedala trebuie infiletata manual si stransa cu o cheie fixa de 15mm.)

Termenul de livrare

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 2-3 zile lucratoare. In cazul in care produsele sunt pe stoc iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in ziua lucratoare urmatoare. Exista posibilitatea livrarii si sambata, in functie de adresa de destinatie.

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare. In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

Costul livrarii

Pentru comenzi de peste 500 de lei transportul este gratuit. Pentru comenzile intre 150 si 500 de lei costul transportului este de 20 lei, pentru comenzile sub 150 lei costul transportului este 30 lei.

Situatii speciale :
Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de CrossBike.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.